woensdag 13 juni 2012

Over een coole foto

De winkel staat nu met een toffe foto online:

Bron: www.amsterdamtoer.nl

Zo kun je eens een kijkje nemen bij ons, in je eigen huiskamer :-)
(de foto werd alweer een tijdje geleden genomen, dus het zóu kunnen dat sommige stofjes die je ziet alweer zijn uitverkocht!)

Even doen wat er staat dus op de foto klikken, ingedrukt houden en schuiven met de muis. Niet te snel, want dan wordt je een beetje zeeziek, en dat kunnen we natuurlijk niet hebben hè, in de winkel, LOL

En oh ja, niet schrikken.... ik sta er zelf ook op ;-)

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

15 opmerkingen:

Hilde zei

Daareven was ik op bezoek. Leuk om in de winkel te zijn en je te zien.
Groetjes.

Francis Paul zei

wat een feest moet het zijn om in zo'n winkel te mogen werken :-)

katrien zei

Super !!!!!!!

Elly L zei

hellup, ik ben zeeziek, natuurlijk ging ik weer te hard. Tja ik ben er ook al zo lang niet meer geweest. Weet niet eens meer hoe de winkel eruitziet, zucht

Anoniem zei

Even op bezoek geweest. Prachtige heldere stofjes, genieten!!!.
Groet Hanny.

Anoniem zei

ik dacht al, waar staat Merel, natuurlijk op het laatste hoekje dat ik moest bekijken! ;-)

Quiltblog Janine zei

Wat heb je toch een heerlijke winkel, en wat een genot om daar te mogen rondsnuffelen, op zoek naar dat ene stofje dat je toch echt nog mist!

Marleen zei

wat leuk!! eerst een beetje te snel, maar als je de gang te pakken hebt is het lekker wandelen in de winkel. Als ik weer eens in A'dam ben kom ik echt op bezoek.
groeten Marleen

Anoniem zei

Wat een ontzettend leuke kijk in
jouw winkel! Wat een fleurige kleurigheid en wat een techniek ppfftt... wat is er toch een hoop mogelijk op deze digitale snelweg!
Als ik in de hoofdstad kom, dan kom ik je zeker met een bezoekje vereren......
vriendelijke groet Marijanne

Anoniem zei

Hi Merel, alsof je er zelf in rond loopt geweldig!!
Groetjes Adri.

Else zei

LEUK, met jou ff in de draaimolen! en nu nog een keer heel langzaam, wat word je hier vrolijk van. FIjne dag knuffel Else

Shirley zei

Wow, ik ben idd een beetje draaierig geworden, maar wat een geweldige foto! Hoe kom je daar aan?

Yvonne aka sommeke zei

't Was even remmen maar wel erg leuk om zo te zien!
Ik kwam zelfs op het plafond en vloer terecht!
En jij ziet er goed uit zeg, echt!

Charlotte zei

Leuke foto!

Anoniem zei

Leuk zeg je winkel en beste behoorlijk groot. Je hebt wel heel veel lapjes, een lust voor het oog .Ik kom nooit in Amsterdam, maar mocht ik er ooit komen . . . .
gr. Jenny