woensdag 1 januari 2014

Een goed 2014 en letters

Allereerst wil ik iedereen een goed 2014 wensen. Gewoon goed, niet overdreven (lekker Hollands). En geheel tegen mijn gewoonten in heb ik dit jaar goede voornemens. Waarbij structuur het thema is :-)


Het eerste Catquiltje van dit jaar is natuurlijk ook al af! (de pakketjes zijn zelfs al op de post gegaan!)

Dit keer in het thema tekst, de stijl is het zogenaamde 'low volume' oftewel weinig contrast. Wat ik een heel leuke stijl vind.


Dit is dus de reden dat ik niet zo dol ben op die blauwe uitspoelbare stift. Deze is al met veel water uitgeveegd (maar niet door en door gespoeld). Het komt toch terug. Nog even afwachten hoe het is als ik het quiltje echt uitgespoeld heb. Maar dat moet ik nog doen.


Ik heb als quiltpatroon onder andere de oefening die vaak in machine quilt boeken staat gekozen, waarbij je korte en lange lussen afwisselt. Dit wordt e's en l's genoemd. In de vierkantjes deed ik pebbles, een stapeling van o's. Om het letter-thema nog wat door te voeren :-)

Op de achterkant heb ik de sewingpost (ofzoiets) gedaan, wat een krant is op stof, met allemaal quiltgerelateerde artikelen. Grappig om te lezen, dus leuk om hem heel te houden.


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

4 opmerkingen:

Marlies, NL zei

Leuk!

Anoniem zei

Gelukkig 2014 !

Saskia Smit zei

Dat is een leuke lap met die artikelen...mmm...er begint weer een ideetje te broeien

inge zei

gelukkig nieuwjaar hoor Merel!