donderdag 16 januari 2014

Over charms die blokjes worden


Ook nu weer heb ik bezoek van mijn mannetje, hij is de laatste tijd niet van mijn schoot af te slaan (NIET dat ik dat zou proberen, maar ik hoef maar ergens te gaan zitten en ik heb binnen een paar tellen  een grijs schootwarmertje ;-)  )

De lapjes worden midden doorgesneden en...

... de ene helft wordt op een smal wit strookje genaaid. De andere helft wordt wel netjes bij de ene gehouden (ik hield mijn stapeltjes angstvallig in de zelfde volgorde, anders wordt het zo'n gezoek)


Als alle strookjes een wit strookje hebben, dan wordt de andere helft aan de andere kant van het witte strookje genaaid, maar wel ondersteboven.


En voila, zo heb ik een mooie regenboog aan blokjes! Jummie! Voor de layout heb ik een designwall nodig (vind ik), maar ik ben ook mijn naaikamer aan het opruimen, dus ik heb even geen ruimte voor de designwall.

Deze blokjes moeten nu dus maar even in de kast, kan ik mooi aan mijn Cat or Dollyquiltje voor volgende maand gaan werken! 

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

1 opmerking:

Saskia Smit zei

Leuke vrolijke stoffen weer.