zaterdag 4 januari 2014

Over simpel

Simpel als een taart, zeggen ze in de Engelse taal. Heerlijk toch. Net zo leuk als op internet rondzwerven en inspiratie op te doen. Zoals deze:

Easy as pie, van Amanda Jean, lekker simpel maar heel leuk als je er een paar stofjes in stopt waarop iets te zien is. Het patroon is leuk, maar ook de kleurcombinatie vind ik leuk, dus dit internetbezoekje is één of zelfs twee nieuwe WIM-men op mijn lijstje :-) En dat lijstje... tsja dat beslaat al een heel opschrijfboekje (nou ja, bij wijze van spreken dan, want ik schijf ze niet op, dat zou te veel stress opleveren)

(WIM = Wil Ik Maken)

Ik ben nog steeds een beetje lekker aan het rommelen, gisteren heb ik een grote dot administratie weggewerkt, en eergisteren heb ik mijn lappenkast onderhanden genomen, zo heerlijk zitten spelen met de lapjes, alles weer netjes op kleur leggen en de stapels beter bereikbaar neergelegd. Allemaal; oude en nieuwe vriendjes kwam ik tegen.

Misschien moet ik mij niet (!) (LOL) voornemen om het netjes te houden, want het netjes maken (eens in de zoveel tijd, zeg een half jaar ofzo) is zo leuk!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

2 opmerkingen:

Saskia Smit zei

Lapjes aaien....dat moeten goed besteedde uurtjes zijn geweest.

Anoniem zei

Ha merel,mijn mannetje heet ook WIM goh wat zal ik daar eens van maken?!hahahaha maar ben het met je eens af en toe door je stofjes scrollen is erg verfrissend en je wordt eraan herinnerd wat je er nog allemaal van wil maken of in welk project welk stofje past, das pas genieten. Groetjes Adri.