zaterdag 21 januari 2012

En gaan!

Ohhhh, lekker. De lapjes in de winkel alvast allemaal op maat gesneden, dus ik kon thuis zo achter de naaimachine schuiven :-)



Op de voorgrond zie je de 8 verschillende printjes waar de ster uit wordt opgebouwd.



Het middenstuk bestaat uit een vierkant van 10x10 lapjes.

Zover ben ik gisteravond gekomen. En omdat ik nu de rest van het paneel (nog 6 rijen) tegelijk uit wil leggen, om de lapjes goed te kunnen verdelen, ben ik maar gestopt.

En daarna nog 8 sterpunten maken en de achtergrondstof ertussen....


Vanmiddag kwamen Anita en Elly gezellig even een kopje koffie doen, ze hadden hier in de winkel afgesproken om daarna samen de stad in te gaan, leuk hè! Anita had ook nog lekkers meegenomen omdat ze afgelopen week 25 jaar getrouwd was met haar Lief. (heerlijk hoor, maar lieve dames, niet te vaak doen, ik probeer nog steeds een beetje aan mijn lijn te denken) (ja ja, denken doet geen pijn, LOL)

Hebben jullie het al gezien in de zijlijn? ->

Ik heb me aangemeld voor het Dutch Modern Quilt Guild! Oh, leuk, ik ben zo geïnspireerd door de vele dingen die je op de Amerikaanse (Modern Quilt Guild) blogs ziet! En nu hebben we zelf ons eigen afdelinkje hier in Nederland, jeah! Hopelijk wordt er gauw een bijeenkomst of iets anders leuks georganiseerd :-)


En als ik nou toch bezig ben bovenaan de pagina î vind je een paar tabs, ik had al eens laten zien dat er een pagina is met verwijzingen naar de tutorials, maar ik heb er ook een pagina aan toegevoegd met Affo's! (en er al 1 quilt opgezet, LOL)


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

1 opmerking:

Anita zei

Merel, het was hartstikke gezellig. En we "denken" aan je lijn.Fijn dat je het blog gevonden hebt.
fijn zondag met je prachtige lapjes. weer zo'n leuke quilt.