donderdag 26 januari 2012

Over voorbereiden en engelen

Wil je gratis naar de Patchwork- en Quiltdagen in Vijfhuizen? Dat kan!

Geef je op als Quiltengel (Quiltangel) en pas een dagdeel op de quilts die worden tentoongesteld. Je loopt met de bekende 'witte handschoen', dus jij bent degene die wél aan de quilts mag zitten ;-)
Als je je wilt aanmelden, stuur dan een email met je naam en de dag waarop je de voorkeur hebt om te komen. Ik geef je gegevens door en vervolgens wordt er door de organisatie contact met je opgenomen of en wanneer je kan worden ingepland!

Ondertussen zijn we hier keihard bezig met de voorbereidingen:

De effenbak is klaar, inclusief de voorraad om aan te vullen, zodat je ook op de laatste dag nog een goede keuze kunt maken! (en in de verte de mand met jaren 30 stofjes)


Wat een gesleep, maar ik vind het fijn om mijn standje regelmatig aan te vullen...



Kris-kras staan de kisten in de winkel verspreid, zelfs een hele lege! Die heb ik gepland voor de nieuwe moderne stoffen die goed passen in de trends van de Modern Quilt Guild aanhangers!

Het is altijd veel werk, het voorbereiden van zo'n beurs, maar ook oh zo leuk om te bedenken wat er allemaal mee mag!
Heb je speciale wensen? stuur me een email en ik kijk wat ik voor je kan doen!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Merel,
dat ziet er goed uit Merel, heb er al heel veel zin in, maar het is inderdaad veel werk!
Groetjes Adri.

Johanna Zweden zei

Weer even alles bij gelezen en zitten genieten

zo doe ik in het hoge noorden weer even wat inspiratie op

Fijn weekeinden
groetjes Joke

O snik wat een schitterende poezen, wil ze allemaal adopteren!!! grinnik

Yvonne aka sommeke zei

Heel veel werk, hoop dat je tijdens de beurs toch ook wat kan genieten!

Miranda zei

Merel, wat ben je heerlijk bezig met van die happy kleurtjes! Die koekjes zouden er goed bij staan.

katrien zei

Veel plezier op de beurs.

ina zei

Helaas kon ik vorige week niet naar Vijfhuizen komen ( als aanhanger van het moderne quilten ahum ), kom jij nog naar Zwolle volgende week??