vrijdag 20 januari 2012

Over eindelijk weer beginnen

 
pfff, hoe lang is die Zigzag nou alweer af? Ohhhh, al 11 dagen, dan heb ik dus al elf dagen niets quilterigs gedaan! Jeetje, logisch dat ik me zo raar voelde :-) ontwenningsverschijnselen!

 Ik wilde wel wat doen hoor, maar alle plannen van oh, met die, daar ga ik verder mee, of die moet nou eens af, of.... nou ja je snapt het, er kwam niks van. Hoe komt dat toch? Het zijn toch leuke projecten, ik zou ze graag af zien, en maken ook, maar ik laat me er van afleiden door de simpelste dingen. Lekker met mijn lief in het bos de hond uitlaten. Heerlijk zeg je? Ja tuurlijk, maar het punt is er loopt tegenwoordig ook een chihuahua mee! Ja hallo, daar wil ik niet mee gezien worden, dus ik zei maar tegen Lief: houdt jij maar mooi die (paarse, het is een vrouwtje) riem vast :-) En niet te dichtbij lopen hè! Ik loop wel met de bordercollie, veel stoerder :-)
(het zijn de hondjes van Lief z'n zus, dus veel invloed op de soorten waar we achteraan hobbelen hebben we niet hè!)


Maar ik dwaal af! Oh ja, dat schreef ik juist. Afleidingsmanoeuvres! Maar Niet Langer!
Gisteren kwam ik tijdens het blogjes lezen een linkje naar een quilt-a-long tegen voor de quilt van Sarah Fielke met haar nieuwe stoffenlijn. Leuk! Ik had het patroon al gezien, en het toeval wil dat de stofjes (in de cherry kleurlijn) van de week zijn binnengekomen, en tsja, dan begint het toch wel te kriebelen....

Lang verhaal kort, de lapjes zijn gesneden....

Nog heel even nagedacht welke kleur ik voor de achtergrond zou kiezen, in het patroon is het effen rood... zal ik eens gek doen en groen kiezen?

of toch rood....


uhhmmm, nou je mag 1x raden wat het geworden is *:-)*

En vanavond pedal to the metal, lekker lapjes patchen!
Het patroon van de enkele sawtoothstar quilt (één hele grote sawtoothstar, maar dan bedoel ik echt groot, 2x2 meter!) is via het blog van Sarah Fielke gratis te downloaden.


Groetjes, 


Merel 

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Niks mis met een chiuaua! (of een bordercollie)

Marina. zei

Het zijn wel hele leuke stofjes!!

inge zei

leuke stofjes! veel plezier! lol om de hondenwandelingen!

Marleen zei

wat een heerlijke vrolijke stofjes.

groeten Marleen

Miranda zei

Heerlijk stofjes Merel...wie wordt daar nu niet hebberig van! KAn me voorstellen dat het weer krriebelde! Zou bij mij niet anders zijn...veel plezier ermee, en ja ook met je lief!

Birgit zei

Ik zou gaan voor groen om zoveel mogelijk spanning en contrast te hebben. Maar ik kan me best voorstellen dat jij rood kiest.
Trouwens een Chihuahua is best geschikt als aankleedpop als je eens mini-kleertjes ineen wil priegelen.

Hilde zei

Eens je begint... heb je volgende week een affe top! Maar vergeet niet de honden uit te laten.
Groetjes

Anoniem zei

Hoi Merel, heerlijk wandelen met de honden!(en Lief!)
En wat een mooie stofjes geweldig!
Ik zou de groene stof kiezen, heb een zwak voor groen maar je moet vooral doen wat jij leuk vind!
Groetjes Adri.

Yvonne aka sommeke zei

Groen?