zondag 22 januari 2012

Over hoog bezoek en nummer 2

Hoe zie ik eruit in spijker? Lijkt Roos te vragen...
Nou goed natuurlijk, want wat staat haar nou niet?

En toen moest Thorgal natuurlijk ook even...

Maar ja, daar bellen bloggen we natuurlijk niet voor. We hebben hoog bezoek vandaag:
Mr. R is bij ons! Zijn 'baas' was er ook even hoor, maar die moest toen door naar z'n werk en Mr. R bleef gezellig bij ons. Nou ja, gezellig, daar zijn de meningen over verdeeld, Thorgs en Roos moeten wel even wennen hoor, zo'n indringer ineens :-) Ach, dat komt nog wel goed, ze hebben al samen gegeten, dat is een mooie afleiding....

En dan dit:
... oeps, nu al een tweede project gestart :-) je zal maar geïnspireerd zijn, LOL
Dit keer zag ik dit leuks hier, en ook Elizabeth houdt een quilt-along, en tjsa, ik dacht: hoe zal zo'n sterrenlucht zijn met een donkerblauwe achtergrond... Dit is geen haastklus hoor, ik doe gewoon zo nu en dan een paar sterren tussendoor, we zien wel hoe het groeit! Ik denk wel dat ik er wat meer achtergrond bij doe, niet hélemaal vol sterren, meer een soort Melkweg... zoals ze aangeeft bij de alternatieven.

Het is een lekkere losse techniek, dus niet te veel nadenken gewoon aan de gang, dat is aan mij wel besteed. (Kijk maar bij Elizabeth van oh Fransson hoe je deze sterren maakt), ik ga gauw door, nog een paar sterren maken...

Heb jij ook iets leuks gedaan dit weekend?


Groetjes,


Merel 

3 opmerkingen:

Shirley zei

Ojee wat een broeierige blikken van die katten, ze zinnen op wraak. Leuke sterblokken, en ooh die nieuwe quilt in wording met SF stoffen, ik kwijl! Ben over een paar maanden weer jarig, als ik goed uitkijk met oversteken, dus....

inge zei

inderdaad leuk bezoek ;-)

Yvonne aka sommeke zei

Schattig bezoek!
Mooie sterren maar 'k ga ni kijken naar Oh Fransson!