zondag 1 januari 2012

Over the lighting of the candles en 2012

Hmmm, zet ze er een onscherpe foto op.... vaag hoor.
Ach ja, that's me. Maar om  de een of andere reden vind ik die foto gewoon mooier, meer de sfeer uitdrukken dan deze:

Zie je?

2e kerstdag en oudjaarsavond vierden we bij deze boom, zo gezellig een echte boom met kaarsjes. En het moment van het aansteken van de kaarsjes, magisch... Maar jezelf in een groep bevinden en ontdekken dat het gewoon past, klopt, ... dat gevoel, dat welkom, dat is pas echt magisch.

Laat het jaar 2012 een magisch creatief jaar worden voor ons allemaal!

Groetjes,


Merel

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Welkom zijn is altijd goed..

Anita zei

Een gezond en creatief 2012.

Shirley zei

Echte kaarsjes in de boom, wat spannend! Daar had ik het gisteren met mijn ouders nog over, ik kan me dat van vroeger ook zo goed herinneren, dat en de emmer water die er naast stond. Jij ook alles wat goed en mooi is voor het nieuwe jaar toegewenst.

Anoniem zei

Hi Merel,ook jij de allerbeste wensen voor 2012 dat dit jaar maar weer vol mag zitten met creatieviteit en ideeen die ons allemaal inspireren!
Groetjes Adri.

Elske de Bruin zei

Mooi, echte kaarsjes in de kerstboom. Dat roept bij mij jeugdherinneringen op. Heel sfeervol om te zien, maar als kind moest ik dan stil op mijn stoel blijven zitten, want anders ontstonden er luchtstromen en gingen de kaarsen flakkeren. En inderdaad altijd een emmer water met een spons erin naast de boom voor het geval dat....
Maar als ik ooit weer voldoende plaats heb voor een echt grote boom, komen er toch weer kaarsjes in!

Anoniem zei

Bangelijk, echte kaarsjes in de kerstboom. Manneke wordt gek als ik dat hier probeer, zeker weten.
Jij ook een super 2012, ik heb het idee dat het al magisch goed begonnen is voor jou, houwen zo!

inge zei

gelukkig nieuwjaar Merel en co!