woensdag 18 augustus 2010

Eindelijk verslag

Woensdagavond dan eindelijk verslag van de festiviteiten van afgelopen zaterdag. Want pfoe, wat was het druk, zaterdag, maar ook gisteren en vandaag. Het weekend heb ik gebruikt om bij te komen, ik heb dan ook (bijna) niets gedaan dan wat lezen en wat HH. Maar nu eerst terug naar zaterdag:


's Ochtends was er een BBBee met taart en gezelligheid. Ik wil bij dezen iedereen bedanken die felicitaties, kaarten en bloemen mee hadden genomen! In de winkel was het zo druk, dat ik heel weinig tijd had om er gezellig bij te gaan zitten, maar ik kreeg gelukkig wel een stukje taart aangereikt :-)

's Middags was er de Dolly quilt bijeenkomst, waar ik helaas geen foto's van heb genomen (vergeten, hoe kan dat nou!). Maar ik kan natuurlijk wel mijn eigen quiltje laten zien, waar we deze keer mee zijn begonnen. Ook nu was het heel druk in de winkel, dus ook van deze bijeenkomst heb ik weinig meegemaakt. Gelukkig is Marion bij deze club ook begeleider, dus kon iedereen gewoon onder begeleiding aan het werk.

Dolly quilt 3, 12x12 inch, Crazy for you. In plaats van een echte afwerkbies, heb ik dit keer de achterkantstof naar voren gevouwen en vast genaaid. Als jullie dat willen kan ik wel een keer laten zien, hoe ik dat precies doe. En het patroon volgend heb ik dit quiltje niet gequilt, maar geknoopt.

Al met al een hele gezellige beredrukke dag! Maar ik had dat al verwacht en dus had ik voor dit weekend lekker helemaal niks gepland. Ik heb nog even op zaterdagavond bij mijn broer in de tuin van de tuinhaard genoten, heerlijk in de vlammen staren. Ik was nog wel van plan om wat simpels te naaien, maar dat is er niet van gekomen, wel is mijn stapel nog-te-lezen bieb-boeken een stuk lager geworden en de stapel retour-want-gelezen een stuk hoger, dus de hersens hadden evengoed wat te doen :-)

Vrijdag zie ik voor het eerst weer een gaatje in de agenda voor wat naaiwerk, dus misschien laat ik jullie tegen die tijd weer wat werk zien. Morgen laat ik nog een cadeautje zien dat ik vorige week kreeg, bovendien wordt het tijd dat ik eens een blik gun op de wedstrijdblokjes die al binnen zijn gekomen. (ja, dat wordt echt tijd, maar waar vind ik die (tijd, dus), want ik heb de ontvangen blokjes nog niet eens gescand!). Morgen ook SAIL-in, dus het zal lekker druk zijn onderweg, ik ben benieuwd!

Groetjes,


Merel

2 opmerkingen:

Sabine zei

Fijn dat je een leuke drukke dag hebt gehad. Ik moest helaas werken (7 dagen achter elkaar tot nu toe!) dus had een hoop bij te lezen :-)

Aart zei

Ik neem het me elke keer voor, maar vergeet het dan weer, maar wil je toch nog feliciteren met het 7 jarig bestaan van birdblocks. Op naar de volgende 7 jaar.
http.quiltaart.blogspot.com