dinsdag 1 november 2011

Over gamen, katten en een béétje patchen


Niet zo lang geleden kwam Nicole in de winkel stofjes uitzoeken voor een Mario quilt, en kijk de top is al klaar! Ik heb deze foto (die ze op haar iphone liet zien) even van haar gebietst, zodat ik hem aan jullie kan laten zien. Ik vind hem echt zo gaaf, let wel dit is haar eerste quilt, en meteen een eigen ontwerp!
(ik heb mij wel eens bezondigd aan een paar levels Mario Galaxy op de WII, niet dat ik ver kom, maar léuk dat ik het vind)

Het toeval wil dat ik afgelopen weekend spontaan kon aanschuiven bij een vriendenclubje dat aan het gamen was, waarbij gamen in dit geval staat voor bordspellen doen. Helaas geen Mario Galaxy voor mij, maar wel heel veel leuke andere spellen. Een supergezellige dag. Dat was op zondag nadat ik in de ochtend lekker de Formule 1 race had zitten kijken, dus je snapt, van quilten kwam weinig, nou zeg maar niets :-)

Op maandag ging ik even langs een groothandel en daarna ..... katjes knuffelen in het asiel! Lekker gekroeld met Pepper, Gizmo, Gabber, Disney, Angie en nog veel meer moppies, kijk maar eens op de website voor al die schatjes. Denk je er over om een huisdier te nemen? Denk er dan alsjeblieft eens goed over na (en doe dan een bezoekje aan het asiel!)
In het kader van het opruimen van overbodige spullen had ik ook nog een tas vol (keuken-)handdoekjes, theedoeken en dekbedhoezen meegenomen. Daar zijn ze erg blij mee, want daar kunnen ze oa. slaapplekjes mee creëren. Zij blij, ik blij, want ik heb weer wat ruimte in de kasten.

Heb ik dan helemaal niet gequilt of gepatcht dit weekend? Natuurlijk wel zou ik bijna willen zeggen, tijdens de F1 race heb ik een paar steekjes gequilt, maar dat mag geen naam hebben. En maandagavond heb ik nog even gauw de laatste drie blokken voor Hot pink afgemaakt. Helaas ik had geen puf meer om de top in elkaar te zetten (of zelfs maar de blokken te persen), dus jullie zullen het hiermee moeten doen:


Ah, binnenkort is ie heus wel in elkaar, ik beloof het :-)

Als laatste nog even een iets betere foto van het Dolly quilts wandje, dit keer met wat beter daglicht, tadà


Overigens zijn de quiltjes wel netjes recht en haaks hoor, maar de camera vervormt ze een beetje ;-(

Het was een leuk, vol weekend, gelukkig heb ik nu weer een hele werkweek om ervan bij te komen, LOL

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

3 opmerkingen:

Birgit zei

Patchwork, bordspellen, formule 1 en vrijwilligerswerk... de 4 ingrediënten voor een gelukkig leven.

Anoniem zei

Complimenten voor de kersverse quiltster Nicole met haar Mario quilt!
En wat een leuke foto van jouw leuke quiltjes!

Shirley zei

Heerlijk blogje, mooi vloerkleedje in de hal ;-) en ooh dat muurtje vol Dollies, kwijlen!