zaterdag 12 november 2011

Over roze met groen

Het heeft even geduurd, maar hij is af, de top van Hot Pink. Allemaal tussendoortjes maakten dat ik deze maar bleef uitstellen. Jammer, want ik vind hem nog steeds heel leuk:


Nu nog even quilten. Ha, even nou het zal heus niet volgende week gedaan zijn. Maar dat de top af is, dat voelt ten minste goed!

Wat zal ik dit weekend eens gaan doen? Jeah, lekker Formule 1 kijken en de bladeren uit de tuin opruimen (ja, ik hoorde jullie wel denken hoor...). En achter de naaimachine? Voorzichtig aan aan de kerst gaan denken.... hm, ik weet het nog niet, ik vind het altijd zo jammer om Sinterklaas helemaal over te slaan, maar als ik nu niet begin, haal ik de kerst dan nog? Nou ja, misschien dan toch maar kerstbomen naaien onder het genot van een handje pepernoten! Ze maken ze steeds lekkerder, nu ook al met caramel, zucht, dat vindt de weegschaal niet goed...

Hoe doen jullie dat? Schipperen tussen Sint en kerst?


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

3 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

wat is hij leuk geworden
Groetjes Joke

Ieke78 zei

Wij vieren Sinterklaas gewoon 2x (met allebei de families) En met kerst gaan we naar de kerk & komen we met elkaar samen om lekker te eten. Ik zou echt niet zonder die goede oude Sint kunnen. Vond het zaterdag stiekem wel jammer dat ik de intocht bij ons thuis (woon boven een winkelcentrum) miste, omdat ik een verjaardag had...

Anoniem zei

Mooie top weer Merel, succes met het quiltwerk.
De Sint wordt hier niet meer gevierd .... kleine kindjes worden groot en geloven dan niet meer in Sint.... oef!
Hier geen geschipper meer dus!