zaterdag 19 november 2011

Over nog meer kerstster/krans

Gisteren liet ik al de rijtjes aan elkaar zien, nu zijn de blokken aan elkaar:

Hiervan maak je er dus 2.

en het andere blok:

... hiervan maak je er ook 2.

En dan hoef je ze alleen nog maar even aan elkaar te zetten :-)

Tada, de ster/krans! Zal ik er nog een rand om zetten? Nee, ik geloof niet dat ik dat doe, dit is net een mooi maatje voor op tafel. Sandwichen, quilten, biesje, zal ik deze kerst nog halen? Ik ga mijn best doen.

Nu ik hem zo zie denk ik, hm ook wel leuk als je Log Cabin blokjes gebruikt.... OH nee, I am not going there! Voor volgend jaar dan? Neehee, houd je in.

Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat jullie je niet mogen uitleven, LOL

Komend weekend is al lekker volgepland, maar als ik een momentje over heb dan pak ik er gauw een quiltwerkje bij.

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

2 opmerkingen:

Jantine zei

O leuk, die foto sla ik op met je naam in mijn inspiratiemap. en die log cabins... dat is ook een geweldig idee... Daar ga ik misschien wel mee spelen (volgens jaar ;-) ) Ik hoop dat je dat goed vindt?

Birdblocks zei

@ Jantine: Natuurlijk mag dat. Ik laat het zien ter inspiratie hoor! Ga maar lekker spelen, en niet te laat beginnen, volgend jaar, want Log cabin is natuurlijk best veel werk!
Groetjes, Merel