dinsdag 1 januari 2013

2013

Hierbij wil ik iedereen alle goeds voor 2013 wensen!

Ik heb een gezellige oudejaarsavond gehad, met familie en lekker eten, een oudejaarsconference en een potje bridgen (waar we het verder niet over zullen hebben, LOL)

De katten hebben het ook weer overleefd, al hadden ze daar zelf een hard hoofd in. Ze zijn weer rustig, en Thorgs wil zelfs heel graag naar buiten, ondanks de regen.

Omdat ik het wel leuk vond voor het overzicht heb ik mijn pagina van de Affo's van 2012 helemaal bijgewerkt, dus als je bovenaan op het tabje 'Affo's'  klikt dan kan je zien dat ik vorig jaar 20 affo's had! Waarvan 9 quilts of quiltjes zijn! toch een leuke score, nietwaar :-)


Deze schat is vorige week voor de tweede keer in de was geweest, ik had er 3 kleurvangdoekjes (nu ook te koop bij Birdblocks). Die doekjes werden weer heftig donkerpaars, en er is weer geen sprake van kleurlekkage binnen de quilt!

Geniet van 2013 en ik wens jullie allemaal een lekker productief jaar!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

10 opmerkingen:

Martine zei

Jij ook de beste wensen voor 2013.

Pauline zei

Eerst heb ik even al je successen van vorig jaar bekeken, wat een heerlijke lijst!
Die foto van je quilt in Ikea, maar goed dat ik daar ook niet net was, want die quilt had ik zeker willen kopen, wat een leukerd!
Lang leve de Color catchers! wat een uitvinding.
Ik wens je een heerlijk 2013 met veel persoonlijke en zakelijke successen.

Marga (MarPie) zei

Voor jou ook de beste wensen voor het jaar 2013.
Quilt ziet er niet verkeerd uit.
Bij welke winkel ben je nu geweest om deze op de gevoelige plaat vast te leggen?

Groetjes,
Marga♥

katrien zei

Een gelukkig,gezond creatief 2013.

Carla zei

Een heel mooi en creatief 2013 met veel geluk en gezondheid!

Warme groet,

Carl

Carla zei

Een heel mooi fezond en reatief 2013!!!

Warme groet,

Carla.

Elske de Bruin zei

En ook weer naar Ikea geweest, zie ik. Misschien moet je toch eens een deal maken met deze winkel. Bij elke bank een passende quilt te koop of zoiets...

inge zei

gelukkig nieuwjaar!

Anoniem zei

Uiteraard ook van ons de allerbeste wensen en we moeten snel weer eens bijpraten.
Evy en Petra

Anoniem zei

je gaat te vaak naar Ikea....