vrijdag 11 januari 2013

Over een schetsje


Tsja, eigenlijk wilde ik graag de 2 randen die ik gequilt heb laten zien, maar helaas ik was gisteren vergeten mijn camera in mijn tas te doen, dus die lag nog op het werk :-(

Zitten jullie met zo'n knoeierig schetsje opgescheept, LOL.

Even wat uitproberen, mijn idee was namelijk om de rand te vullen met de ene krul naar rechts en de volgende naar links. Maar toen ik het tekende kwam er 'vanzelf' de linker swirl uit, allemaal dezelfde kant op.

Nadat ik het probeerde te tekenen zag ik 2 dingen: Allereerst: ik ging steeds de mist in (en zal dat dus op de quilt ook doen, ik ken mezelf) als ik om-en-om wilde krullen. En daarnaast zag ik ook dat ik het helemaal niet zo'n opvallend verschil vind, dus de moeite niet waard!

Is zo'n simpel schetsje dus toch wel ergens goed voor.


Ik zal mijn leven beteren en de camera nu meteen in mijn tas stoppen. Nu nog hopen op een beetje licht morgenochtend voor ik vertrek :-)


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

2 opmerkingen:

Pauline zei

Je quiltwerk wordt ongetwijfeld zwierig, dat is veel mooier dan overal gelijk, veel plezier met krullen quilten, ik verheug me op de foto!

Marina Fluit zei

Ik laat ook regelmatig dingen thuis of op de zaak liggen die ik dan net nodig heb. Je Swirls zien er spannend uit, je durft meer dan ik! Ben heel benieuwd naar de foto! Prettig weekeinde,
Marina Fluit