dinsdag 15 januari 2013

Over krullen en sneeuw


Zelfs vanaf het balkon op de 1e verdieping kan ik geen rechte foto maken ;-) Maar ik wilde toch even laten zien dat het quiltwerk af is.


Ik ben ook zo blij met de achterkant. Het quiltwerk komt er heel mooi op uit, alsof het straalt...


Oh, hij gaat meteen de was in als die bies eromheen zit ;-)


En hetzelfde hoekje aan de voorkant.

De quilt ligt lekker op de bevroren grassprietjes, maar kijk eens naar het raam van de schuur:

Met een soort van cameo van mezelf, LOL

Koud, maar wel mooi licht, ik houd wel van dit weer (als ik niet te veel op pad hoef)

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

3 opmerkingen:

Pauline zei

Voor- en achterkant van je quilt zijn prachtig! Mooie kleuren, mooi gequilt!
Wat een prachtig natuurlijk kantwerk heb jij op de schuurdeur, goed dat je het vastgelegd hebt, voor je het weet is het weg.

Anoniem zei

Hoi Merel,
Mooi geworden!
Ligt er bij jullie geen sneeuw???
Groetjes, Janny

Marina Fluit zei

Petje af! Heel mooi gequilt en ook een leuke quilt trouwens... Het is maar goed dat je het aan de achterkant ook laat zien, want op de foto is het quiltwerk dan een stuk beter te zien!