zaterdag 15 november 2014

Over meekijken

Gelukkig worden er (bij gebrek aan beter, namelijk zelf gaan kijken) hele mooie slideshows op het www gezet over de quilttentoonstelling in Houston.
Click to play this Smilebox slideshow

Klik hier voor de link

Ik was meteen helemaal weg van de quilt Fissures op slide 30/31, en bij de quilt Entropy van slide 32/33 weet ik wel waar de inspiratie vandaan kwam! (zeg eens eerlijk ziet jouw naaihoekje er niet ook wel eens zo uit?)

Met zoveel inspiratie hoop ik toch echt binnenkort weer full steam ahead te kunnen gaan naaien, maar ja er moeten nog steeds dozen worden uitgepakt, beslissingen genomen, en gaten geboord (!)

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com


Birdblocks, quiltshop Amsterdam

creating rainbows

3 opmerkingen:

10ekequilt zei

Mooie impressie!
Leuk zo'n retourtje Houston;-).
Groetjes 10eke

Shirley zei

Nummer 39 vond ik wel leuk, must have missed the memo, haha. Sterkte met uitpakken en inruimen!

Anoniem zei

Ha Merel, Spiraling, Pick up sticks,
Fissures, Entropy!! Die zijn het voor mij geweldig!
Succes verder met het legen van de dozen, timmeren, vaste plekjes zoeken voor jullie spulletjes!!
Groetjes Adri.