maandag 3 januari 2011

Een goed 2011

Dit is dan officieel het eerste berichtje van dit jaar. Jaha, ik weet dat er al eerder een berichtje was, maar dat ging nog over (de sampler van) vorig jaar.
Dit wil ik jullie ook allemaal wensen. En laten we alle tussenliggende jaren ook maar voorspoedig wensen :-)

Nieuwjaarsdag heb ik met familie gevierd, we namen allemaal iets te eten mee, ik nam (natuurlijk) zelfgebakken brood mee:
Dit zijn epi en de broodjes hieronder heten fougasse:
Dat was lekker bij de soep van iemand anders en de lekkere kaasjes van weer iemand anders :-)

Thorgal komt niet zo vaak op de foto, maar deze vakantie heeft hij toch zo nu en dan geposeerd, hier speelt hij voor Joseph (met Joseph's coat, LOL) (kijk ook even naar zijn mooie alien-eyes, dat is het effect van de flits, stoer hè)
.... en deze wilde ik jullie ook niet onthouden:

Dan ben ik nog in  de IKEA geweest, voor wat hele saaie lades voor in de keukenkastjes, die laat ik niet zien, maar wel mijn droombed:
Natuurlijk hoef ik die gordijnen er niet bij, want het lijkt me een perfecte plek om in plaats daarvan wat quilts te kunnen hangen!

Zo meteen ga ik nog een stukje naaien aan de 'A tale of 2 kitties' quilt, zodat ik nog wat meer kan laten zien dan dit:

Het wordt echt heel leuk. Nu maak ik hem natuurlijk in andere kleuren dan het origineel, met wat meer rood/bruin. In het origineel zijn die buitenste driehoeken allemaal groen. Ik had ook nog andere stofjes vervangen, maar die weet ik niet meer uit mijn hoofd. Morgen ga ik de pakketten samenstellen.

Want vanaf morgen is de winkel weer open!

Bovendien heb ik de SALE-periode verlengd tot en met 22 januari 2011, omdat het in de voorliggende periode zo slecht weer was. Nu maar hopen dat we nu wel lekker bereikbaar blijven en er niet meteen weer een pak sneeuw valt!



Groetjes,


Merel

1 opmerking:

Yvonne aka sommeke zei

Haaa, daar is Thorgal!
Gut, is je vakantie al weer voorbij?
't Gaat snel als 't leuk is :-(