woensdag 5 januari 2011

Update kitties en BLOM

Even gauw een foto showen van de A tale of 2 kitties quilttop zover als ik nu ben.


hier komen op de lange zijden nog driehoeken die gepatcht zijn aan, dan vier driehoeken waarin ook weer de plaatjesstof verwerkt is en dan nog randen. Oh, kon ik er maar vast mee verder, want ik ben zo benieuwd hoe hij wordt als ie af is. Ja, en dat terwijl ik het patroon er gewoon naast heb liggen. Ik heb natuurlijk wel een aantal stofjes gewijzigd, dus het wordt toch net anders.

En dan de BLOM (BLock Of the Month, vind je BLOM ook niet veel leuker klinken dan BOM) die ik voor dit jaar voor jullie aan het ontwerpen ben....

Het wordt heel leuk, al zeg ik het zelf, een Dolly-Sampler-Quilt, een kleintje dus. En ook dit keer weer met een speciale setting. Met als klap op de vuurpijl elke maand een extra patroon waarin het blokje van die maand een hoofdrol speelt. Deze DSQ BLOM zal gedurende 2011 steeds op de 15e van de maand worden gepubliceerd. De patronen zijn alléén die maand (van de 15e tot de 15e) te downloaden, dus zorg dat je op tijd bent. Vanaf 15 januari 2012 is het patroon voor deze sampler te koop.

En nu ga ik weer aan het werk. Er zijn tijdens mijn vakantie zeer veel emails binnen gekomen, die ik niet allemaal in één dag kan verwerken, dus als je nog op een berichtje wacht... het komt! (maar misschien niet vandaag, LOL)

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

5 opmerkingen:

Birgit zei

heel mooi, en ik ben ook heel erg nieuwsgierig naar de nieuwe BLOM

Shirley zei

Kwijlend zit ik achter mijn pc.Sterkte met je mail-achterstand, op tijd stoppen he, anders wordt je melig!

katrien zei

Leuke kittens blok.

Yvonne aka sommeke zei

Oooh zo'n mooie!
Ik ben benieuwd naar je BLOM!

Miranda zei

Het is een snoepje Merel!