zondag 7 april 2013

Over spelden

 
Specifieker: buttons :-)

Die was ik nog vergeten te melden, de leuke buttons die ik mee heb op de beurs, ze zijn populair!


Net als op vakantie, neem ik ook naar zo'n beurs altijd een werkje mee :-)

En net als op vakantie doe ik daar dan nagenoeg niks aan, maar in dit geval gelukkig! Want dan is het niet zo stil dat ik het oppak. Maar het laatste half uurtje kan ik wel een paar steekjes doen.

Ik heb gisteren een heel bloemblad gequilt en ook nog zo'n puntig blaadje! Weinig hè, maar dat geeft niet, elk steekje is er een en het zit er toch maar mooi in, uiteindelijk komt ie dan wel een keer af, als je maar geduld hebt!

Vandaag de laatste dag, ik heb er zin in, komen jullie ook?!
Gezellig!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

2 opmerkingen:

katrien zei

Leuk die buttons.

Irene zei

Leuk, die buttons. Ga je ook in Veldhoven zijn en neem je ze dan ook mee?

Groetjes, Irene