woensdag 30 juni 2010

Niet veel te laten zien...

...wel veel gedaan. Helaas mag het bekend zijn, ik ben altijd een beetje een laatbloeier geweest. Daarom ben ik nu in de zomer (ja hij is er dan eindelijk) met volle vaart bezig met de voorjaarsschoonmaak. (misschien is het slechts een korte opleving van mijn huishoudelijke vaardigheden, dus ik moet er even ten volle gebruik van maken)
Maar ja dat levert geen mooie quilty plaatjes op.
Daarom nu eerst deze. Dit sleepte ik in Londen de hele tijd met me mee....:


Kijk nog eens goed....

Had je het al aan de titel gezien? (Lilliput) Ik leg er geen munt naast hoor (ik vind dat wel grappig op zo'n Amerikaanse blog, maar ik heb geen idee hoe groot die muntjes van hun zijn hè, dus dan maar iets dat wat universeler is, quiltgrapje LOL)

Hier loop ik iedere ochtend langs, daar kan ik intens van genieten, zo mooi vind ik deze bloemen (in de categorie 'als ik later groot ben... wil ik ook een vijver met waterlelies' Tsja hoeveel groter ...):

's Avonds loop ik er ook langs hoor, maar dan zijn ze al dicht, vanwege de schaduw.

En omdat ik in de winkel ook in een lekkere zomerse bui was heb ik een hele reeks fruitstofjes gesneden:

Allemaal heerlijke FatQuarters om een vrolijk zomers kleed (bijvoorbeeld een tafelkleed voor de tuintafel) van te maken. Combineer ze met elkaar voor een heerlijke fruitsalade of combineer ze met een mooie bijpassende effen voor een fruit-met-yoghurt hapje :-)

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

3 opmerkingen:

Annelies zei

Wat grappig, die lilliputboekjes doen me ineens denken aan vroeger. Volgens mij heb ik ze ook ooit gehad.

Birgit zei

Bij dit weer past wel een fruitsalade... Heb je ook koekjes-stoffen voor de regendagen?

Sabine zei

Erg leuke stofjes Merel! Ik herkende jouw boekjes ook van vroeger :-)