donderdag 27 september 2012

Over geluk

... in deze straat :-)


Zie je die auto daar rechts nog net in beeld, daar waren we mee....




Blij dat we niet toevallig hier parkeerden! Wat een mazzel. Nu zag de schade aan de geraakte auto er gelukkig ook niet zo heel heftig uit, maar ja, je zal toch maar zo je auto terugvinden!

En als we het dan toch even over vervoer hebben...

Deze stond vorige week voor mij klaar, LOL

Nou ja, niet om in te stappen hoor... hij stond voor het hotel waar ik net langs liep (onderweg naar het station, ik mocht met zo'n gele)...

... ach geeft niks, zoveel houd ik nu ook weer niet van roze, LOL

Vanavond staat er weer een ander vervoersmiddel voor mij klaar, want:

Eind van de week is mijn aanwezigheid elders gewenst ;-) dus de winkel is vrijdag 28 en zaterdag 29 spetember 2012 gesloten! Vanaf dinsdag 2 oktober 2012 sta ik weer geheel opgeladen en vol inspiratie voor je klaar :-)



Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

2 opmerkingen:

inge zei

tot morgen!

Elly (creatieveling Elly) zei

Waarom ben je niet met mijn Limo gegaan? Ik heb hem juist apart naar je gestuurd.
Oeps dat boompje had je niet op je willen hebben.
Geniet heerlijk van je weekend.
Liefs Elly