dinsdag 22 oktober 2013

Over effect

Zondag ben ik gezellig met de bus mee geweest naar de tentoonstelling in Veldhoven. Het was weer genieten!

Aan het begin van de dag leek het of ik enkel gekomen was om met alle bekenden een babbeltje te maken :-) Dat was overigens heel gezellig, maar ik kwam natuurlijk ook wel voor de quilts!


Bij deze quilt zag ik een grappig effect, doordat er net iemand achter liep, ik was helaas net te laat met een foto nemen. Maar gelukkig was Shirley (ik link maar even naar haar eerste bericht (van 5 ofzo) over de tt) net in de buurt, en hebben we dus samen de volgende foto's gemaakt :-)

Ik was gauw naar de andere kant gehold voor dit effect, mijn benen en zelfs een kantrandje van mijn jurk. En toen zag ik dat deze quilt zelfs tweezijdig is:

En zo kreeg Shirley de pikante bovenkant boven haar benen (ah past wel bij haar), LOL.

Geheel tegen mijn principes in kan ik niet melden van wie deze quilt is, want mijn foto van het bordje er bij is mislukt :-(
Maar het onderwerp is wel duidelijk: Op de ingesnoerde kant staat : Rules en op de andere kant staat Free!

Dan is dit de achterkant van een quilt:

en eerlijk gezegd vond ik deze subtiele kant mooier dan de voorkant. En dat wil wat zeggen hoor, want de voorkant was ook geweldig.

Als je de link naar Shirley volgt krijg je 9 slideshows met meer dan 1000 foto's te zien! Daar kan ik niet tegen op, dus wil je meer moois zien, klik dan maar even door.

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

Geen opmerkingen: