woensdag 23 oktober 2013

Over stil in een hoekje


Jippie een pakketje van de uitgever, ik weet al wat daarin zit! En ik weet ook al dat ik vanavond lekker stil in een hoekje kruip. Met een boekje :-)


Deze zit erin, de nieuwste Nederlandstalige uitgave van een boek uit de Elm Creek reeks van Jennifer Chiaverini. En ik zal binnenkort vertellen wat ik ervan vond.

Ook dit is net afgeleverd:


Uithalen (aka achteruit naaien) is niet echt het leukste gedeelte van onze hobby, maar... soms ontkom je er niet aan! Met dit nieuwe hulpmiddel is het misschien net iets makkelijker geworden.


Het glimworm-achtige gedeelte is een soort gum die de losgetornde draadjes gemakkelijk(-er) verwijdert. Nu maar hopen dat ik hem zelf voorlopig nog niet hoef uit te testen ;-)

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

8 opmerkingen:

Saskia Smit zei

Alleen de kleurtjes hebben al een hoog hebbe-gehalte!

Charlotte zei

Ik krijg er een cupcake/rozet slagroom gevoel bij op een stokje.

Anoniem zei

Ben erg benieuwd wat jij van het boek vind-heb het al gelezen,het ligt hier al een paar weken.
Zijn wel vrolijke dingetjes en je kunt ze gauw vinden deze tornmesjes.
veel leesplezier
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

ROZE!!

Marina. zei

Wat een leuke tornmesjes! Het is al tijdje mijn opvatting dat je leuke dingen moet hebben om vervelende klusjes te doen!
En dan dat stofje eronder! Schitterend!
Groetje, Marina.

Marina. zei

Wat een leuke tornmesjes! Het is al tijdje mijn opvatting dat je leuke dingen moet hebben om vervelende klusjes te doen!
En dan dat stofje eronder! Schitterend!
Groetje, Marina.

inge zei

veel leesplezier!

Anja.M zei

Inderdaad leuke en handige hebben dingetjes.
Leuk die kleurtjes.
Quilt groetjes Anja.