dinsdag 1 oktober 2013

Over tafelmanieren

Wat ik nou leuk vind om te laten zien is de enorme bende op de tafels, nou ja als je er zo naar kijkt, want iedereen kan toch haar weg vinden en er worden prachtige dingen gemaakt:




De lapjes en snoeperij zijn in evenredige hoeveelheden te vinden, en ook andere handwerken dan patchwork worden niet geschuwd. Je ziet daar een borduurwerk met kruissteekjes waarbij je de steekjes niet van elkaar kunt onderscheiden. PFFffff.



Het popje in het mandje is decentelijk afgedekt met een (challenge) quiltje en er staat zowaar een doos fruit op tafel :-)

Oh, ja, had ik al verteld dat ik afgelopen weekend op het Belgische Quilt Weekend was, LOL? Wat heb ik weer genoten! Behalve toen vlak na het begin van de show-and-tell mijn camera-batterijen op waren, maar jullie kunnen bij diverse anderen lezen en kijken hoe het was :-)
(en het slapen, of het gebrek daaraan is niet echt een hoogtepunt, maar verder...)

Helaas had ik mijn scharenhoesje vergeten in te pakken, dus die lag nog vrolijk in Amsterdam, net als mijn paspoort trouwens ;-) oeps. Helaas pindakaas (LOL), nu heb ik niet een ander leuk hoesje gekregen... Eigen schuld. De challengequilt die ik maakte en wat ik op het weekend zelf allemaal heb gedaan zal ik later laten zien!


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

1 opmerking:

katrien zei

Super hé.
Fijn dat je erbij was.