vrijdag 18 oktober 2013

Over rode blokjes


Ik ben nog steeds lekker bezig met mijn rode vierkantjesquilt:


Dit is de stapel tot nu toe, en na tellen en rekenen kom ik er op uit dat dit een quiltje van 160x160 cm gaat opleveren.

Nou dat is niet groot genoeg voor op mijn bed, dus ik mag nog even door!

Het goede nieuws is dat ze bij Kaufman een aantal nieuwe kleuren hebben uitgebracht in de tussentijd. Dus ik heb van Kona 'poppy' en 'lipstick' een stapeltje vierkantjes gesneden om aan mijn quilt toe te voegen.

En omdat ik die er netjes doorheen wil mengen kan ik nog niet alle strookjes tot blokken gaan naaien. Ach, dat geeft niet, ik ga voorlopig weer even two-sie maken :-) en snippers waar toevallig een lapje van 6,5x6,5 cm uit kan worden ook meteen verwerkt :-)

In rood zit natuurlijk niet zo heel veel verschil, dus je ziet het in de quilt misschien niet eens, maar dat maakt niet uit, het moeten toch allemaal rode lapjes zijn!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi Merel, leuk project hoor al die blokjes, kun je lekker tussendoor aan werken.Groetjes Adri.