dinsdag 12 november 2013

Over een rog

... of is het toch wat anders, LOL.


Afgelopen zondag hen ik even gauw iets in elkaar geflanst. Mijn schoonzus was jarig en ik hoorde dat natuurlijk pas weer op het laatste moment (ik ben zelf ook erg slecht in het onthouden van dat soort data, hoor ik had het ook van vorig jaar kunnen onthouden!).


Ik maakte een sandwich die doorgestikt moest worden...


en daarna afgebiesd, pfoe, wat een werk met al die krappe bochtjes! Ik heb nog nooit zo veel spelden op de vierkante centimeter gebruikt, LOL. Ik gebruik natuurlijk helemaal niet zo vaak spelden, grijns.


Het ding is nu tweezijdig bruikbaar, ik moet alleen nog wat klittenband toevoegen (dat had ik vergeten mee te nemen!), en ik ga er nog een tweede bandje op zetten.

Weet je al wat het is? Hi hi.

Het is een dekje (jasje) voor een minihondje! (Chihuahua, ja, je mag het eigenlijk geen hond noemen natuurlijk, dus ik zeg altijd liefhebbend: blaffende ratjes). Mocht ik ooit nog eens zo'n dekje maken dan naai ik de vorm, dan keren en dan pas quilten! Nooit meer al die hoekjes draaien met zo'n biesbandje, ook al sneed ik het schuin van draad!


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi Merel,dacht dat degene zeer musicaal was, zag het aan voor een gitaar !!hihihi.
Maar ziet er goed uit voor een jasje hoor precies de kleuren van mijn hond een schnautzer peper/zout kleur!
Groetjes Adri.

Anoniem zei

ik dacht eerst aan een maandverband met vleugeltjes, maar toen ik die lange strip er bij zag wist ik het niet meer.

Charlotte zei

Dacht eerst aan een zadel dekje voor op een paard ofzo? Maar het is voor een plinten pisser ;-) Foto!!