zondag 24 november 2013

Over hartjes

Inmiddels is het hartje waar ik hier een sneak-preview van liet zien allang op zijn bestemming aangekomen. Wij sturen namelijk harten-onder-de-riem aan quiltvriendinnen die het om de een of andere manier even heel moeilijk hebben. Ik hoop dus niet al te vaak een hartje te moeten maken, toch zag je al enkele van deze hartjes voorbijkomen op dit blog (en ik weet niet eens zeker of ik ze wel altijd blog...)


Deze foto is van voor het appliceren. Het hart is voorbereid met de appliquik-methode. Heerlijk hoe gemakkelijk je de vorm mooi strak kunt krijgen!

Helaas is de foto van na het appliceren erg donker en een beetje onscherp, dus hier mag je het mee doen!

Mocht je het niet raden, dit hartje is voor Katrien, wat een schok om te horen, ik blijf meeleven en hopen op een spoedig positief bericht.

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

3 opmerkingen:

inge zei

lief van je!

Anoniem zei

De man van Katrien begint gelukkig al goed te reageren, het doet de artsen versteld staan. Mooi hartje,en ja, de apliquick werkt lekker!

katrien zei

Bedankt Merel.
Het gaat de goede kant op met Frank.