zondag 17 november 2013

Over speels

Schrijf ik vrijdag een leuk stukje over het vastnaaien van de tunnel. Vergeet ik gewoonweg dat ik jullie nog helemaal niet heb laten zien dat ik eindelijk het 'Speels' quiltje heb afgewerkt!

Tada:


Het quiltwerk liet ik eerder al zien, dat heb ik op het Belgisch Quiltweekend (alweer zo'n 6 weken geleden) gedaan. Toch moest het quiltje nog een tijdje op z'n biesje wachten... Oktober is gewoon een drukke maand voor mij :-)

Door de manier van quilten komt er zo nu en dan een grappig effect met een soort ghost-boom in de quilt voor:

en:

Ik vind dat grappig. Net als dit, een toevallig effect met het biesje:

en deze is helemaal leuk:

(als je het hele plaatje ziet, dan zie je dat dit meisje niet 'verzuipt', maar leuk aan het hoelahoepen is!)

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Merel,

Wat een superleuke quilt!
Echt heel mooi.

Groetjes,
Astrid

inge zei

heel erg mooi geworden, maar da's ook niet moeilijk: leuke stofjes in jouw handen! dan kan het niet anders dat Merel daar wat leuks van maakt!

Anoniem zei

Hi Merel, ziet er erg fleurig uit, vind het altijd weer leuk dat je laat zien hoe je iets door quilt,ja en die toevallige details die ontstaan grappig hoor!!Groetjes Adri.

Anoniem zei

dat quiltje zal blij zijn dat het nu mag gezien worden.
vond het super je quiltwerk

grt marleen