woensdag 21 juli 2010

Daar was laatst een meisje...

...Roos (zing ik, in plaats van loos)
Die wou gaan varen als scheepsmalloot....(uhm...matroos)

Gisteren begon de dag goed met een uitnodiging in de mail van een mede bridger om per boot met een aantal bridgers vanuit het centrum van Amsterdam naar de bridgeclub te varen. WOW leuk! Wat zeg ik geweldig! Ik zat de hele dag al in mezelf te zingen :-)



Het was natuurlijk heerlijk weer om te varen...

...en leuk om 'onze' mooie Westertoren vanuit een heel andere hoek te kunnen bekijken. Vanaf het water ziet de stad er toch heel anders uit. De kades zijn hoog en daardoor zie je alle wegen en auto's niet zo, heel gemoedelijk.

Na het bridgen gingen we ook per boot weer terug, ook 's nachts konden we nog gewoon in ons 't shirtje zitten zo heerlijk zwoel was het. En wat zijn de bruggen 's avonds toch mooi verlicht:

Ik moet toch eens opzoeken hoe die nachtinstelling van mijn camera werkt, maar ik word altijd maar overvallen door de mogelijkheid om 's nachts een speciale foto te maken. (en ik denk dan: ik vergeet het toch weer, voordat ik het nodig heb)


Wat een ervaring!

Was ik vorige week helemaal vergeten te vertellen dat we (ik speelde met Louis) eerste zijn geworden op de clubavond van het bridgen, deze week was het niet echt het noemen waard ;-)

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

2 opmerkingen:

Marion zei

Gaaf! Ik had ook zo aangemonsterd ;-)

marion zei

leuk nog een bridger en quilter.............