vrijdag 9 juli 2010

Het schuiven der seizoenen

Geloof het of niet, maar vandaag stond ik in de warmte kerstpanelen te snijden:
Net binnen gekomen. Maar z'n bijpassende stofjes heb ik maar even gelaten voor wat het was, want het kwam wat al te raar op mij over. Gelukkig woon ik niet in Australiƫ waar het zomer is tijdens kerst. Dat lijkt me een heel vreemde gewaarwording.

Gelukkig is dit ook binnengekomen:

... en kon ik me dus vervolgens met wat zomerser stof bezig gaan houden. Het is een paneeltje waar deze stofjes bij horen:

Ik heb met dit weer helemaal zin om met deze stofjes en kleurtjes te gaan werken. Maar ik heb nog niets mee naar huis genomen, want ik moet eerst het Dolly Quiltje nog even afquilten en biezen. 

Laat ik daar maar gauw mee beginnen want de zon is nu wel weg uit die kamer en het is al kwart over negen, krijg ik hem vanavond af? Morgen laat ik het weten!

Groetjes,

Merel  


3 opmerkingen:

katrien zei

Leuke stofjes kreeg je binnen.

Yvonne aka sommeke zei

Kreeg je het niet frisser tijdens het kerststofjes snijden? ;-)

Goe weekend!

Isabella zei

Ik moet er niet aan denken om nu al met de kerst bezig te moeten zijn. Gelukkig heb je ook nog zomerse stofjes om mee te spelen.